Kolportaż ulotek - jak wygląda wewnętrzna kontrola pracowników?

kolportaż ulotek

Agencje reklamowe stosują kilka poziomów wewnętrznej kontroli pracowników wydających materiały reklamowe.
Pierwszym z nich jest Koordynator, który podczas trwania zlecenia monitoruje wykonanie usługi w terenie.
Drugi, to tajemniczy adres. Każdy z pracowników w rejonie swojej pracy otrzymuje kilka nieistniejących adresów. Jeżeli oznaczy w swoim raporcie, że zrealizował nieistniejący adres to jest to dla Nas informacja, że należy skontrolować, jeszcze raz, dokładnie, jego pracę.
Trzecim etapem kontroli jest dokumentacja zdjęciowa, jaką przygotowuje Koordynator i pracownicy wydający materiały. Są to unikalne zdjęcia prezentujące skrzynki pocztowe z lekko wysuniętym materiałem reklamowym.

Zatem dobra agencja reklamowa zadba o to aby Twój kolportaż ulotek był wykonany rzetelnie i  z odpowiednią dokładnością.