Po prostu kolportaż

kolportaż ulotek warszawa

Czy warto wyłącznie stawiać na kolportaż ulotek budując media plan ? Te pytanie często pada na naradach marketing managerów. Z jednej strony kolportaż ulotek to forma outdoorowej komunikacji z potencjalnym Klientem. Z drugiej strony jest to narzędzie trudne do zmierzenia, często na efekty trzeba poczekać kilka tygodni lub nawet miesięcy. 

Co w takim razie należy zrobić, aby kolportaż ulotek był dla Nas sukcesem lub dla Naszej kampanii. Po pierwsze należy skupić się na założeniach kampanii i grupie docelowej. Ze względu na produkt czy usługę, którą reklamujemy, może to być grupa docelowa osób mieszkających w niewielkich miejscowościach, a z drugiej osób w wieku 26-40 lat. Założenia kolportażu powinny odpowiadać na kilka zasadniczych pytań: 
1. Jakim dysponujemy budżetem, 
2. Jak wielka jest Nasza grupa docelowa,
3. Czy istnieje możliwość weryfikacji kampanii poprzez zamieszczenie unikalnych kodów na ulotkach. 

Dopiero po opracowaniu powyższych pytań, warto rozejrzeć się nad wykonawcą zlecenia.