Etyka w kolportażu ulotek

 

 

dystrybucja ulotek warszawa

Praca w każdej dziedzinie ma określone standardy i zasady, których należy się trzymać, aby niwelować spięcia czy też negatywne skutki. Jedną z podstawowych zasad jest etyka. W dziale, jakim jest reklama, stosowanie się do zasad moralnych jest równie istotne. Za przykład może posłużyć dystrybucja ulotek. Wiele firm, zlecających agencji reklamowej przeprowadzenie akcji promocyjnej, decyduje się na dystrybucję materiałów reklamowych. Wiadomo nie od dziś, że koszt związany z wydrukiem broszur jest spory. Dlatego też logicznym wydaje się fakt, że gdy wszystkie ulotki nie zostaną wydane, przedsiębiorca chce je odzyskać. Wiele pseudo - profesjonalnych biur, podejmując się organizacji eventu, aby zarobić, podejmuje decyzję o bardzo niekonsekwentnym i jednocześnie niskiego pokroju, sposobie na "pozycie się" ulotek. Chcąc podwoić zyski, postanawia wywieźć ulotki i sprzedać je w skupie. To bardzo niemoralny i karygodny wręcz pomysł, jednak często spotykany. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim warto sprawdzić agencję reklamową przed podjęciem współpracy, a także weryfikować i kontrolować wszystkie działania na bieżąco.